Informujemy, że w kwietniu istnieje możliwość wykupienia obiadów dla uczniów klas I-VIII. Odbiór obiadów do godz. 14.00.
Opłaty za obiady proszę dokonywać przelewem w terminie od 22.03.2024 r. do 28.03.2024 r.
Prosimy o terminowe dokonywanie przelewów na konto bankowe 34 1020 2137 0000 9802 0121 3636.
Wartość obiadów w kwietniu 2024r wynosi:
dla ucznia 18 x 6,00 zł = 108,00 zł.
dla pracownika 18 x 15,00 zł = 270,00 zł.
W tytule przelewu należy podać nazwisko i imię ucznia, klasę do której uczęszcza oraz miesiąc, za który dokonywana jest opłata, z dopiskiem ”za obiady”
W wyjątkowej sytuacji istnieje możliwość wykupienia obiadów w biurze kuchni w terminie od 28.03.2024r.-03.04.2024r. w godz. 900 - 1200
(Wejście zewnętrzne do stołówki szkolnej od strony kręgielni)
Odpisy prosimy zgłaszać pod nr tel. 757733253 ( wew. 140) do godz.12.00
Po tym terminie prosimy odbierać obiad w trojaki.
cownikaRegulamin korzystania ze stołówki szkolnej i opłat za obiady w Szkole Podstawowej nr 3 w Bogatyni
zamieszczony na stronie internetowej szkoły www.sp3bogatynia.pl podstrona stołówki szkolnej lub BIP Szkoły
Działania związane z rekrutacją na rok szkolny 2024/2025 do Szkoły Podstawowej nr 3 w Bogatyni
Do klasy pierwszej Szkoły Podstawowej nr 3 przyjmuje się:
a) z urzędu – dzieci urodzone w 2017r. zamieszkałe w obwodzie Szkoły;
Obwód Szkoły obejmuje następujące ulice: Tadeusza Kościuszki (od nr 60), Żołnierzy II AWP, Olgi Boznańskiej, Józefa Chełmońskiego, gen. Henryka Dąbrowskiego, Dobra, Rotmistrza Witolda Pileckiego, Generała Stefana Grota-Roweckiego, Fabryczna, Juliana Fałata, Główna, Górna, Górska, Artura Grottgera, Izerska, Jesienna, Mieczysława Karłowicza, Kolejowa, Krzysztofa Komedy-Trzcińskiego, Marii Konopnickiej, Mikołaja Kopernika, Wojciecha Kossaka, Krakowska, Krótka, Karkonoska, Karpacka, Letnia, Leśna,Listopadowa,3 Maja, Jacka Malczewskiego, Jana Matejki, Nadrzeczna, Opolowska, Pastwiskowa, Pogodna, Bolesława Prusa, Aleksandra Puszkina, Robotnicza, Ludomira Różyckiego, Sudecka, Juliusza Słowackiego, Słowiańska, Spokojna, Szpitalna, Jana Styki, Karola Szymanowskiego, Szczęśliwa, Tęczowa, Warszawska, Wąska, Henryka Wieniawskiego, Wiosenna, Leona Wyczółkowskiego, Jana Zamoyskiego, Zygmuntowska, Generała Emila Fieldorfa - Nila.
b) na wniosek rodziców – dzieci spoza obwodu, w przypadku, gdy Szkoła dysponuje wolnymi miejscami.
2. Rekrutacji do klasy pierwszej dokonuje się w o oparciu o Kartę zgłoszenia (dzieci z obwodu Szkoły) lub Wniosek o przyjęcie (dzieci spoza obwodu) złożone w sekretariacie Szkoły do 21. marca 2024r.
3. Termin ogłoszenia listy uczniów przyjętych do klasy I po zakończeniu postępowania uzupełniającego: 28. czerwca 2024r.
Uwaga!
Na wniosek rodziców naukę w szkole może także rozpocząć dziecko, które w roku przyjęcia do szkoły kończy 6 lat., jeżeli:
a) korzystało z wychowania przedszkolnego w roku szkolnym poprzedzającym rok szkolny, w którym ma rozpocząć naukę w szkole podstawowej, albo
b) posiada opinię o możliwości rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej, wydaną przez publiczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną albo niepubliczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną, założoną zgodnie z art. 82 oraz zatrudniającą pracowników posiadających kwalifikacje określone dla pracowników publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych.
Terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów, na rok szkolny 2024/2025
do klas I publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Bogatynia.
L.p. |
Rodzaj czynności |
Termin |
Termin |
|
1. |
Złożenie wniosku o przyjęcie do klasy I publicznej szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. |
do 21.03.2024 r. |
28.05. – 07.06.2024 r. |
|
2. |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do klasy I publicznej szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 150 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 900 z późn. zm.) |
29.03.2024 r. |
14.06.2024 r. |
|
3. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych. UWAGA: Zakwalifikowanie nie jest równoznaczne z przyjęciem do szkoły. |
04.04.2024 r. |
17.06.2024 r. |
|
4. |
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia. |
05.04. – |
18.06. – 24.06.2024 r. |
|
5. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych. |
26.04.2024 r. |
28.06.2024 r. |
|
Przy przejściu do Szkoły od strony ulicy J.Zamoyskiego trwają prace budowlane.
Do czasu zakończenia robót wejście do Szkoły będzie możliwe przez bramkę szkolną przy ulicy J.Zamoyskiego.
Akcja w szkole zakończona. Otrzymaliśmy certyfikat - działania trwają dalej.
Strona projektu: https://pozytywnauwaga.pl/o-nas/